سهیلیه کجاست؟

سهیلیه کجاست؟

اولین مورد در هنگام خرید ملک در سهیلیه کرج  و سایر موارد انتخاب منطقه ایی مناسب می باشد. مهم ترین هدف ساخت ویلا، فرار از شهر و آلودگی آن است که مردم و ساکنین شهر های بزرگ برای این کار به طبیعت رو می آورند. طبیعتی که باید آرامش را در وجود هر فردی ایجاد کند، یافتن این مناطق بسیار ساده می باشد و تنها کافی است کمی با دقت در جست و جوی آن باشید.

یکی از مهم ترین موارد در هر منطقه ای سر سبزی و درختان آن است، مناطق کرج اکثرا این قابلیت را دارا هستند و ساکنین تهران متوجه این موضوع شده اند. یکی از مناطق محبوب و زیبای کرج سهلیله است، سهیلیه بهشت زمینی نام گذاری شده و منطقه ای خوش آب و هوا می باشد. خرید زمین برای ساخت ویلا باغ در این منطقه به علت وجود منابع کافی آب و هوایی مناسب در میان مردم رواج پیدا کرده است.

همچنین جنس خاک در این منطقه برای کاشت درختان و سبزیجات بسیار مناسب است و این خود سبب شده که افراد برای تامین نیاز هایی از این قبیل به خرید زمین و کشت این موارد مشغول شوند.

سهلیه کرج دقیقا کجاست؟

ممکن است پس از تعاریفی که از سهیلیه کرج  شد این سؤال بوجود بیاید که سهیلیه کجاست و در چه محدوده جغرافیایی واقع شده است. این سرزمین زیبا در واقع از توابع شهرستان کرج و در غرب استان البرز قرار دارد.

راه سهیلیه کرج

بعد از شهر کرج در حد فاصل جاده کرج به هشتگرد، جاده سهلیه و با فاصله بسیار نزدیک از تهران (حدود یک ساعت) قرار دارد.

اولین موردی که در هنگام خرید زمین و یا خرید ویلا مورد بحث است، راه های ارتباطی به آن منطقه می باشد چرا که این مسیر ها برای افراد ضروری و مهم هستند. مسیر خوب به یک منطقه می تواند هم در روز های تعطیل برای افراد مناسب باشد، و هم برای ساخت و ساز.

در ساخت وساز رساندن به موقع مصالح ساختمانی بسیار شرط است که این مورد نیز بستگی به نوع مسیر رفت و آمد به آن منطقه دارد. منطقه خوش آب و هوای سهیلیه مسیر های بسیار مناسبی داشته که این مورد باعث سهولت افراد در رفت و آمد شده است.

سهیلیه از شمال به آزاد راه کرج_قزوین و از جنوب به اشتهارد راه دارد، همچنین از غرب به سعید آباد و از شرق نیز به چهارباغ که یکی از مناطق محبوب کرج می باشد محدود شده است.